دعای شب جمعه !

گوشی رو اسپیکر بود. صدای برادر داشت از اون ور اتاق می اومد. قدیمی ترین رفیق دنیا م برادرمه. درست از همون روزایی که با اون چشای درشت مشکی و اون مژه های بلند چهار دست و پا می رفت سروقت وسیله های من. همون وقتایی که توی درگیری ها و نابسامانی های افتضاح خانوادگی می گرفتمش پیش خودم تا بدونه منم هستم. می ترسم، خسته و نا امیدم اما هستم. هر بار که صداش از یه طرف اتاق می آد می دونم بازم هستم. تنها کسایی توی دنیا که براشون هستم، که می تونم بگم به خاطرشون هستم. یک ساعت شد که حرف زدیم. از خاطره های مشترک. از خنده ها ی مشترک. از همون چیزایی حرف زدیم که یه روزی اشکمون رو در می آورد ، که هنوزم جاش توی مغزمون درد می کنه اما دیگه می تونیم بهشون بخندیم و خندیدیم. بعد از یه حرفی بهش گفتم اون رو باید چهل سال دیگه در موردش حرف بزنیم. گفت چهل سال دیگه احتمالن هر دو اون دنیاییم و داریم با هم حرف می زنیم. بی اینکه غصه ام بگیره از مرگ، از تصور اون دنیای با هم خوشحال شدم. جای بدی نبود در یک نگاه. مامانم هم باشه، اون یکی برادر هم باشه. منم باشم، جهنم و ضرر، بابام هم باشه. ما یه روزی خانواده بودیم. قبل از اینکه از داخل منفجر بشیم و هر کس پرت شه یه جا، ما هم خانواده بودیم. عامل این انفجار پدرم بود اما مهم نیست دیگه. اونم حق داره باشه دوباره. به شرط اینکه اخلاقش رو خوب کنه. عن بازی هاش رو بگذاره کنار. اون باشه و منم باشم. با همدیگه بد نباشیم. بگیم، بخندیم.این آروزی من برای اون دنیاس. برای این دنیا، آرزو دارم دست از گریه کردن بردارم. از درون و بیرون. آرزو دارم اشک هام بخشکه. دیگه کریه م نیاد. بس کنم. زندگی کنم همین گه رو. نه که شاد و بی غم باشم حتی. همینی که هست رو زندگی کنم. ولی گریه نکنم. اینقدر عزا نگیرم..آمین.

نظرات 13 + ارسال نظر
دنیا یکشنبه 16 خرداد 1395 ساعت 08:53

شاهزاده خانم تولدت مباااررررک ..
همیشه شاد و سلامت باشی و بهترین ها برات پیش بیاد...

مرسی دوستممم :)

roxana شنبه 15 خرداد 1395 ساعت 14:00

تولدت مبارک عزیزم
با آرزوی عشق و آرامش برات

:)ممنون دوستم

مهرسا سه‌شنبه 11 خرداد 1395 ساعت 17:17

سلام تولد بهاریت مبارک گیلدای عزیز* شاد و کامیاب باشی و بهترین ها سهمت در تمام طول زندگی.همیشه بهار باشی عزیز جان

مررررسی عزیزم از آرزوت :)

گنجشک جوراب قدیم سه‌شنبه 11 خرداد 1395 ساعت 14:28 http://Gonjeshk.blogsky.com

تولدت مبارک گل و بوس و بغل

مرررسی :)

نوشین سه‌شنبه 11 خرداد 1395 ساعت 08:28

تولدت مبارک بااانو❤❤❤❤❤

مررررسی :)

الهه سه‌شنبه 11 خرداد 1395 ساعت 06:02

تولدت مبارکک گیلدای عزیزم

ممنون عزیزم

باهار دوشنبه 10 خرداد 1395 ساعت 22:26

عه تولدت مبارک
هیچ وخ کم نیاریا،قهرمان ساختیم ازت

باعث افتخاره ولی کدوم قهرمان آخه :))))
مرسی عزیزم

نازی دوشنبه 10 خرداد 1395 ساعت 22:20

تولدت مبااااارک

فدای تو

سارا یکشنبه 9 خرداد 1395 ساعت 19:15

به خوندن اینجا معتاد شدم
خواستم برا اولین بار بگم ارزوی من اینکه حداقل اون دنیا با هم نباشیم.. این دنیا که همش دعوا دیدیم .. اون دنیا امیدوارم مامان یه جا بخنده پدرم هزاران فرسنگ دورتر ازش بخنده ما هم هر کدوم جدا.. ولی دیگه تحمل یه دنیای دیگه با همو ندارم.. کافیه

متاسفم عزیزم. برای خودم و تو همه ی آدمای مثل ما

Yasi شنبه 8 خرداد 1395 ساعت 21:48

Che qad doos daramet gilda
15om tavallodete na?
Vasat yek donya khoshbakhti arezoo mikonam
Har chiii ke doos dari
Tavallodet mobarak❤

مرسی عزیزدلم
یازدهم

صبا شنبه 8 خرداد 1395 ساعت 14:13

آمین!

:)

تیلوتیلو شنبه 8 خرداد 1395 ساعت 09:34 http://meslehichkass.blogsky.com/

برای همین دنیا هم هنوز وقت هست
تو لایق بهترینهایی
چیزهایی که با تلاش بدست میاری و ارزشمند میشن برات

مرسی دوستم

آتلیه عکاسی شنبه 8 خرداد 1395 ساعت 08:53 http://photoshootstudio.ir

خیلی مطالب خوبی در سایتتان قرار می دهید یک دنیا نشکر

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.