پارسال اولین عیدی بود که اینجا بودم. یادم میاد دلم می خواس یه کاری کنم از دستم نره. یه سفره هفت سین پیزوری چیدم یه عکسی هم ازش انداختم. امسال نفهمیدم کی اومد و کی رفت. تو هیچکدوم از مراسم عیرانی ها شرکت نکردم و  هیچ جا نرفتم. یادمه یه سال نوهایی تو زندگیم بود که آرزو می کردم روزی برسه که بشه عید رو به ماتحتم برگزار کنم. آرزو داشتم نفهمم کی این عید می یاد و کی می ره و یادم نیاره که توی سفره ی واقعی زندگیم چه فقدان هایی رو چیدن. آرزو نداشتم که چیزی عوض شه یا شاید روزی برسه که نوروز رو خوشحال باشم، بلکه فقط می خواستم فراموش شه، بره کنار از تقویم من و امسال آرزوم برآورده شد . خوشحالم. قرار نیس موفقیت همیشه قاب بشه بچسبه به دیوار . همین که یه عذاب روحی رو حل کردم توی زندگی روزمره یعنی موفق شدم. باور کنید یا نه، خیال می کنم انتقام گرفتم از دنیا. هر سال پای این سفره ی هفت سین یه دردی داشتم، چهار سال پاش آرزو می کردم مادرم نمیره. وقتی مرد، ما بازسفره ی هفت سین چیدیم اما نمی دونستیم باید چی آرزو کنیم. سال توی بوق و کرنا نو می شد و همه مجبور بودیم وانمود کنیم که سال نو یعنی حال خوب. امسال اولین عیدی بود که حالم خوب بود. چون برا من یه گهی بود مثل بقیه روزا. این خوشحالم می کنه، این یعنی دارم به آرزوهای انتقام جویانم  می رسم . دونه به دونه. 

نظرات 11 + ارسال نظر
nasim پنج‌شنبه 24 فروردین 1396 ساعت 20:05 http://the-nili-sky.blog.ir

خیلی ترسناک به نظرم اومدی و خیلی تلخ ...
اما نمیدونم چرا دوس دارم بخونمت ...
بنویس دیگِ
مرسی ، اه .

چراا

فرساد یکشنبه 20 فروردین 1396 ساعت 07:59

سلام
می دونی آرزوها همیشه یاد آدم نمی مونه، با رسیدن به اون ها بی ارزش می شن و فراموش میشن اما نداشتن ها و فقدان ها همیشه یاد آدم می مونه
من یک زمانی همه سرمایه مالی زندگیم از دست دادم و کلی بدهکار شدم
خیلی سال های درد آوری بود
الان اوضاعم بهتر از قبل شده اما یاد اون روزها که می افتم با تمام وجود قلبم درد می گیره
دردها،‌ حسرت ها ، حقارت ها، از ذهنم پاک نشده
این مثال ساده تر از از دست دادن عزیزی هست
من تنها کاری که می کنم اینه که سعی می کنم به خاطرات تلخم فکر کنم

کاش فک نکردن بهشون اسون بود

پریسا یکشنبه 20 فروردین 1396 ساعت 04:47 http://roga2.blog.ir

نمیدونم چی خوشحالت میکنه اما امیدوارم روزبه روز خوشیت مستدام باشه.

مرسی دوستم

کلاف سر در گم جمعه 18 فروردین 1396 ساعت 10:25

کاش همیشه دلت واقعا راضی و خوشحال باشه. :)

+و کاش بیشتر برای ما بنویسی.

چشم

مریم پنج‌شنبه 17 فروردین 1396 ساعت 19:31

تبریک برای این پیروزی بزرگ

واقعن :دی

نوشین پنج‌شنبه 17 فروردین 1396 ساعت 09:50

خوشحالم برا حال خوبت❤

مرسی دوستم

سارا پنج‌شنبه 17 فروردین 1396 ساعت 06:31

خوشبحالت

چی بگم

گیســو پنج‌شنبه 17 فروردین 1396 ساعت 04:15

شاهزاده خانوم زیبا

فدای تو عزیززم

Mahsoo چهارشنبه 16 فروردین 1396 ساعت 17:17

فقدان مادر اینقدر دردناک و بزرگ هست که اصلن جای دلداری یا مخالفت باهات نمی مونه..
اگه اینطوری خوشحال تر و اروم تری.. همین حال و برات ارزو دارم .

spring چهارشنبه 16 فروردین 1396 ساعت 09:45

سلام گیلدا جون، امیدوارم همیشه یطوری اوضاع پیش بره که حال دلت رو خوب کنه.

فدات

تیلوتیلو چهارشنبه 16 فروردین 1396 ساعت 05:40 http://meslehichkass.blogsky.com/

من از خوشحالی دوستام خوشحالم
اما فکر میکنم این تقصیر اطرافیانمون هست که یه تاریخهایی اینطوری عذاب آور میشن... به امید روزی که یاد بگیریم به هم احترام بزاریم

اوهوم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.