High maintenace

سی سالگی و پروسه ی پا به سن گذاشتن. بدم می یاد از این که مجبوری کم کم یه شکل دیگه از خودت مراقبت کنی. کرم هات رو بزنی،شب ها آرایشت رو پاک کنی حتمن، قرص ویتامینت رو بخوری و آماده شی برای اون سراشیبی. باید ورزش کنی چون کم کم شکل بدنت ممکنه عوض  شه. الان نشه چند سال دیگه می شه چون دیگه بیست و خرده ای ساله نیستی. به این فکر کنی که لااقل یه روز تو هفته رو گیاهخواری کنی. میوه بیشتر بخوری و به سبزیجات اهمیت بدی. باورم نمی شه اون موقع توی آستانه ی سی سالگی اون دری وری ها رو راجع به اون رابطه ی مزخرفم نوشتم. اصلن آدم سی ساله می یاد در مورد این چیزا می نویسه؟ آیا من نباید تا حالا تکلیف زندگیم رو مشخص می کردم؟ هر چی بهم گذشت، دیگه گذشت. چرا نمی تونم خودم باشم؟ چرا نمی تونم اونجور که می خوام و دوست دارم زندگی کنم. دلم می خواد کنار یه رودخونه با پسری که سیب می خورد چادر بزنیم. روزا تا شب تمام هیکلم توی آب  رودخونه باشه. نه سردم باشه و نه گرمم. نه شاد باشم نه غمگین، که هر دوی این حس ها دروغ و مفته. هر دو زاده ی مغز شستسشو شده ی آدمیزاده به مرور زمان و به مرور نسل ها و به واسطه ی آموزش های غلط و نا به جا، که انسان رهای کنار رودخونه زندگی کن، با هر دوی این حس ها باید غریبه باشه. و تازه اون وقت هست که زندگی معنی می گیره. وقتی حسی نداری جز حس زندگی ، زندگی ای که داره بی صدا از بالای سرت می گذره بی اینکه یه جاییش آوار بشه روی سرت. زیر داغی خورشید تا یخی آب. کنار یک جفت چشم آبی که دلت نخواد حالا حالا ها بسته شه. 

نظرات 6 + ارسال نظر
دایان چهارشنبه 8 شهریور 1396 ساعت 08:23

پیجش اینه.

leili_ian_plus2

مرسی

دایان دوشنبه 6 شهریور 1396 ساعت 22:59

سلام.چرا با خودت لج میکنی؟تو میتونی انقدر حالت خوب باشه که واقعا شاد باشی.توی اینستا یه پیجی رو دنبال می کنم واسه لیلا بقائی راد هست.با یه آمریکائی ازدواج کرده و واقعا زندگی خوبی داره.دیروز داشتم فکر میکردم که صادقانه بگم وقتی آدمهای شاد و خوشبخت رو می بینم بایذ د هی به خودم نهیب بزنم تابهشون حسودی نکنم و صادقانه بگم بازم ته دلم میخواد اونها هم یه بدبختی داشته باشن اما درمورد لیلا اصلا اینطوری نیستم و برعکس نگرانم که نکنه یه وقتی اتفاقی این خوشبختی رو از بین ببره.چراشو به نظر خودم توی اینه که لابد لیلا خیلی مثبت هست و اینطوری فقط انرژی خوب به سمتش میره.اگر بری صفحه ش رو ببینی حرفمو بهتر می گیری.دلم میخواد تو هم شادی و خوشبختی رو به همون شدت تجربه کنی فقط خواهشا مثبت باش و انرژیهای مثبت همه آدمهای دنیا رو جذب کن.

می رمن نگاه می کنم صفحه اش رو

Mahsa دوشنبه 6 شهریور 1396 ساعت 20:56

اره ! بنظر منم ادم تو ۳۰ سالگی باید یکم فرق کنه با دختر ۲۰ ساله !!! منم هر بار خل میشم اینو به خودم میگم :D :S :)

هوم

. دوشنبه 6 شهریور 1396 ساعت 15:46

Don't stop writing
I need you to be there when I am full of nothing

24 یکشنبه 5 شهریور 1396 ساعت 21:01

با همین حس ادامه بده و در مورد فریب مغز هم بیشتر فکر کن، ذهن دوست داره آدم رو تو گذشته نگه داره، گولشو نخور و نذار برنده شه.
اکهارت تله- قدرت حال
این کتاب رو بخون

مرسی

تیلوتیلو شنبه 4 شهریور 1396 ساعت 06:35

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.