من هر چه ام با تو زیباترم

آینه، برای دیدن خودم کافی نبود. انگار بازهم  خود هر روزم رو توش می دیدم که داره آرایش اندکش رو می کنه تا بره سر کار. عکس اما تصویر دیگه ای از من داشت. تصویر بی نقصی از من، کنار تو. از منی که تو می سازیش بدون حتی ذره ای تلاش. توی آینه هنوز من و توی هر روز بودیم کنار هم، اما توی عکس ها من شاد و زیبا بودم. اولین عکس رو تو اتاقی که داشتم آماده می شدم دیدم. من توی لباس سفید؟ جا خوردم. توی اون عکس که مامانت داره گردن بند رو می بنده برام، نگاه کن چه شاد و زیبا و بی گذشته ام. انگار همه چیز، هر چیزی که بهم گذشته خواب و خیال بوده و من هرگز اون روزها رو نزیسته بودم. انگار از اول با تو و کنار تو بودم. از خواب بد هزار سال ام بیدار شده بودم و کنار تو داشتم لباس سفید عروسی رو می پوشیدم. واقعیت کنار تو عوض شد. گذشته ها کم رنگ شد و من تونستم خیلی چیزا رو فراموش کنم. کنار تو خوشحالم . غم ها ترکم می کنن، هر چند موقت و کوتاه اما مجال زندگی دارم با تو. چیزی که سال ها دنبالش بودم و کنار تو پیدا شد.

نظرات 23 + ارسال نظر
Mahsa جمعه 6 بهمن 1396 ساعت 01:18

بخاطر اینکه اولا یه سری پسر بی شعور ایرانی هستن که تو همین سایتان و دیدم که مثلا یه دختر اشنارو میبینن میرن همه جا میگن فلانی تو این سایت هاس!!!‌دو اینکه فکر میکنم ادم های درس حسابی اینجور جاها نمیرن (دختر منظورمه) ! و از همین دلایل ! یا اینکه معمولا پسرهای درست حسابی بیرون هم براحتی میتونن جی اف بگیرن و کمتر نیاز هست بیان اینجور جاها!

خیلی جالبه که این مورد اول رو گفتی چون منم همیشه می شنیدم که پسرا بگن آره فلان دختر اونجاست. حالا جالبه که یکی از همین دخترا با یه پسر خیلیً خوبی که یه شرکت هم داره آشنا شد و ازدواج هم کردن. اون شکلی نیست که همه ی علافای آمریکا اونجا باشن ، البته شنیدم که خیلی فیریک توشون هست اما آدم درست حسابی هم پیدا می شه. اتفاقن عامریکایی هم هر چی سن هاشون می ره بالاتر تنهاتر می شن بر عکس دوارن دبیرستان و آندر گردشون. ولی خب باید مواظب باشی یه کمی ریسکیه.
من خیلی طرفدار این انلاین دیتینگا نیستم ولی خب اگه تنهایی و داری اذیت می شی شاید یه امتحانیش بکنی بد نباشه.

Mahsa چهارشنبه 4 بهمن 1396 ساعت 03:17

گیلدا یه سوال.. ایا تو انلاین دیتینگ هارو قبول داری؟ اینجا خیلی رایجه اما من هر کاری میکنم نمیتونم خودمو قانع کنم که این کارو انجام بدم.. میخواستم ازت بپرسم نظرت چیه ؟ و اینکه اگه خودت سینگل بودی اینکارو میکردی؟ :)

من امتحان نکردمش عزیزم ولی خب چرا نمی تونی خودت رو قانع کنی؟ این رو بگو شاید بتونم کمک کنم. ولی آره به نظرم من امتحان می کردم.

مهدیه سه‌شنبه 3 بهمن 1396 ساعت 18:52

وای خدای من ! چه خبر خوبی ! گیلدا از ته قلبم خوشحالم کردی !

فدای تو

بهاره دوشنبه 2 بهمن 1396 ساعت 17:51

وااااای گیلداااا
چقددد خوشحال شدم عزیزم

آخی مرسی عزیزم

memol یکشنبه 1 بهمن 1396 ساعت 15:22

عزیزززززززم، هزاران بار مبارک باشه و همیشه خوشبخت باشی

مرسی عزیزم

لیلا سه‌شنبه 26 دی 1396 ساعت 08:22

گیلدای عزیز تبریگ میگم بهت ان شالله خوشی هات تمومی نداشته باشن

مرسی عزیزم

Knife شنبه 23 دی 1396 ساعت 13:58

پسری که سیب میخورد از اولشم قشنگ و عجیب شروع شد...
کی فکرشو میکرد؟اون گیلدای فراری و سخت اعتماد کن بالاخره یه روز یه پسری که سیب میخورد و دم آسانسور گیلدای ما رو دید میزد پیدا شه و اونو غرق دنیاش کنه....و بعد...لباس سفید؟
مبارکت باشه رفیق :*

مرسی دوستم

پیانیست شنبه 23 دی 1396 ساعت 08:22

وااااااااااااای جییییییییییییغ
مبارک بااااشه خیلی زیااااااد. چقدر ذوق دارم الاننن

مرسی عزیزم

پرنده گولو شنبه 23 دی 1396 ساعت 08:07

سلام
الهی دامن سپید بختی ات تا ته ته دنیا نور و خوشی بپاشه به زندگی ات
نمیدونم چطوری ذوق زدگی ام رو بگم
مبارکه

مرسی عزیزم مرسی

عادله جمعه 22 دی 1396 ساعت 17:28

وایییییی گیلدا جاااان اشک شوق میریزم.. تبریک تبریک تبریک

فدات عزیزم مرسی

گیســو جمعه 22 دی 1396 ساعت 09:00

گیلدااااااای نازنینمممممم
هزاران بار تبریک میگم
تو لایق ترینى براى خوشبختى
الهى شاد شاد شاد شاد بمونى:-*:-*:-*

مرسی گیسو جونم

اشتباهی پنج‌شنبه 21 دی 1396 ساعت 10:46

فعلا نمی تونم جیغ جیغ کنم از خوشحالی. چون دارم گریه خوشحالی می کنم. یک خواننده خیلی قدیمی سفت بغلت می کنه و میگه خوشبخت باش گیلدا. خوشحال باش هروس مهربون و زیبا

عزیزم چرا گریه.. مرسی دوستم

نون پنج‌شنبه 21 دی 1396 ساعت 10:42

آخی
گیلدای عزیز، چه شگفت انگیز، تبریک میگم
شاد باشید

مرسی ❤️❤️

رزا پنج‌شنبه 21 دی 1396 ساعت 04:58

گیدا ، دختر خیلی خوشحالم برات عزیزم ، چقدر خوب انگار رمانی که می خوندم به خوشی تموم شد خدایا شکرت ،

عزیزم مرسی هنوز تموم نشده که وسطاشی :دی

وینا چهارشنبه 20 دی 1396 ساعت 18:38

ای جان چه خوب باور کن دو بار متنو خوندم تا فهمیدم چی شده خوشحالم برات

مرسی

خواننده چهارشنبه 20 دی 1396 ساعت 12:29

خوشبخت باشی

مرسی

مریم چهارشنبه 20 دی 1396 ساعت 07:07

واااای تبریک
شاد شاد شاد تا بی نهایت شاد باشی
لبخند به لبم اومد :)

مرسی

Mahsa چهارشنبه 20 دی 1396 ساعت 00:05

عزیزم .. خیلی تبریک.. امیدوارم همیشه شاد باشین کنار هم.. هر وقت دوست داشتی بیا برامون بنویس چطور شد که عاشق شدی؟ چیه این رابطه با بقیه برات فرق داشت که به اینجا رسید؟ خلاصه برامون بگووو .. زیاد و با جزییات احساسی :) :*

مرسی

کودک فهیم سه‌شنبه 19 دی 1396 ساعت 16:50

با پسری که سیب میخورد؟
خدای من، خیلی خیلی خیلی خوشحال و شگفت‌زده شدم. همیشه دلتون بتپه برای هم ❤️

آره
فدات مرسی ❤️

El سه‌شنبه 19 دی 1396 ساعت 16:33

همه ی سال های بعد از این و خوشحال تر و خوشحال تر بشی گیلدا:*****

دختر کجایی؟؟ وبلاگی چیزی? یه آدرسی از خودت بزار
مرسی عزیزم

فرساد سه‌شنبه 19 دی 1396 ساعت 14:04

واقعا شگفت زده شدم، اینقدر از خوندن این اتفاق خوشحال شدم واقعا خوشحالم و براتون سلامتی و شادی ابدی آرزو میکنم
تقریبا همیشه شما را خوندم

مرسی عزیزممم

nasim سه‌شنبه 19 دی 1396 ساعت 08:20

وای وای وای خداااااااااااااااااااااااااااااااااا شکرتتتتتتت خوشحااااالمممممم براااااااااتتتتتتتتت

مرسی نسیم جونم

سارا دوشنبه 18 دی 1396 ساعت 21:16

گیلدااااا؟واقعنی؟لباس سفید عروس؟وای گریه م گرفته از خوشحالی گیلدای عزیز من :-*****چقدر هم زیبا و خوشحال و رویایی بودی

آرره واقعنی. قربونت سارا جونم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.