بچه ها من تصمیم گرفتم از این به بعد توی اینستا بنویسم. در واقع رفتم یه پروفایل ساختم مخصوص همین جا و توش هم یه پست گذاشتم. ولی نمی دونم که واقعن کار درستی هست یا نه. نمی دونم چن نفر مایلن فالو کنن و من رو اونجا بخونن چون پرایوت هستو خب خیلی ها اینجا رو می خونن و لازم هم نیس چیزی یا جایی ورو فالو کنن تا بتونن این وبلاگ رو باز کنن. می تونن ناشناس و خاموش بیان و برن. نمیدونم چن نفر با فالو کردن یه ناشناس مثل من راحتن ولی خب من کسی رو فالو نمی کنم تا پرایوسی شما هم حفظ بشه و من هم عکساتون رو نبینم مگه اینکه خودتون دوست داشته باشین یا براتون مهم نباشه. یکی هم اینکه خب شاید خیلی ها اینستا نداشته باشن و اینجا رو بخونن. اونا چی؟ لطفن توی کامنتا بهم بگین که چی فک می کنین. این هم آدرس من برای فعلن تا ببینم چه تصمیمی می گیرم. Flyingwithstylenow

نظرات 34 + ارسال نظر
نجلا چهارشنبه 15 آذر 1396 ساعت 21:20

وبلاگ رو به نظرم خوبه نگه داری. اینستا رو هم با حس خوب دنبال خواهم کرد

raz چهارشنبه 15 آذر 1396 ساعت 13:57

سلام شاهزاده خانوم دیار وبلاگ شما هرجا باشی مام به پیروی هستیم
الان اینستا فالو کردم فالو کردی خوشحالم میشم حتی

سمیرا جمعه 10 آذر 1396 ساعت 21:06

یه چیزی یادم رفت بگم.من همیشه جای خالی وبلاگ ها رو حس میکنم.شما اخرین وبلاگ نویس بودید از مورد علاقه های من.کاش بمونید اینجا.

سمیرا جمعه 10 آذر 1396 ساعت 21:05

سلام.من هیشه میخونمتون.اما اینستا ندارم.دو سه تا صفحه ای که دوست دارم رو با اینستتای همسرم فالو میکنم.رفتید بعد نکنه من رو رد کنید بگید اقا ممنوعه از الان بگم من خانوم هستن با اسم هادی فالو میکنم

من هیچ وقت نگفتم آقایون ممنوعه که بیان

گلاویژ جمعه 10 آذر 1396 ساعت 05:02 http://shade.blog.ir

لطفا همینجا بمونید و بنویسید

نیوشا چهارشنبه 8 آذر 1396 ساعت 09:51

من که راضیم کلی از کارت و فالوت کردم

سارا جمعه 3 آذر 1396 ساعت 13:49

اوه ، لطفا نه
من اینستا ندارم و کلا ، نمی دونم نوشته های تو همیشه به نظرم تو قاب این وبلاگ قشنگ تره

زهره پنج‌شنبه 2 آذر 1396 ساعت 15:27

سلام.کاش بشه پرایوت نباشین.
منم اینستا ندارم فقط در صورتی می تونم عکساتو ببینم که پرایوت نباشی.ممنونم

هدهد چهارشنبه 1 آذر 1396 ساعت 22:13

مرسی..
کامنت قبلیم نصفه ثبت شده بوده!
دارم اونجا هم فالو میکنمت و شادم
شادباشی

رویا چهارشنبه 1 آذر 1396 ساعت 15:22

سلام
من کلاً از تغییر خوشم نمیاد چه اسباب کشی از یه خونه باشه که سالها توش زندگی کردی چه وبلاگی باشه که مدتها توش نوشتی.. مثلاً از وقتی پرشین خراب شد و وبلاگم هم تقریباً از دست رفت نتونستم برم جای دیگه.. یه مدت تو اسکای نوشتم اما زیاد ارتباط برقرار نمی کنم..
من قبل از اینکه اینجا بنویسید از وبلاگ قبلیتون خاموش می خوندم شمارو.. الانم تو اینسنا اگه بنویسید و اجازه بدید بازم می خونم اما تو اینستا فعال نیستم و مدتها می گذره و سر نمی زنم.. به هر حال تصمیم با خود شماست در نهایت هر جا که راحت ترین همونجا باشین بالاخره خواننده هاتونم با شما میان به نظرم :)

پس بیا اونجا

هدهد چهارشنبه 1 آذر 1396 ساعت 11:51

سلام
خب من تقریبن تازه پیدات کردم
فک کنم دوست محسوب نمیشم
اونی که چند وقت پیش همه آرشیوتو زیرو رو کرد منم

محسوب می شی

spring سه‌شنبه 30 آبان 1396 ساعت 07:43

سلام گیلدا جان، من وبلاگ رو دوست دارم یه اینستا همینجوری هم دارم حتما فالو میکنم و لذت میبرم. در کل تعداد وبلاگها روز به روز داره کمتر میشه بنظرم هراز گاهی اینجا هم بنویسین بد نباشه.

مریم دوشنبه 29 آبان 1396 ساعت 15:45

عاغا پرایوت نباش دیگه منم میخوام بخونم

نیوشا دوشنبه 29 آبان 1396 ساعت 12:57

من دوتاشم دوست دارم ؛ میام‌اینستاگرام‌

آزاده دوشنبه 29 آبان 1396 ساعت 06:21

من مشکلی با اینستا ندارم ولی وبلاگ رو هم خیلی دوست درم

رزا دوشنبه 29 آبان 1396 ساعت 05:41

سلام عزیزم خوبی خانم اینستا هم بد نیست ولی وبلاگ یه صفای دیگه داره ولی خوب اینستا چون عکس می تونی بزاری اونم صفای خودشو داره ولی مثل اینکه خیلی از دوستان اینستا ندارن
باز ببین چطور راحتی ،تو فقط باش هر جا باشی من برای خوندن ودیدنت میام

عزیزم مرسی واقعن بیا بیا

Mahsa یکشنبه 28 آبان 1396 ساعت 20:52

اره همون مهسام.. ندارم باید بسازم :/

بساز بساز

Hasti یکشنبه 28 آبان 1396 ساعت 18:00

خیلی خوبه ک اومدی اینستا من انقد دوس داشتم همیشه صورت ماهتو ببینم

عزیزی

نوشین یکشنبه 28 آبان 1396 ساعت 05:30

به نظرمن اینستا هم جالبه خصوصا اینکه میگی عکسایی که لز طبیعت میگیری اونجا بزاری موافقم و فالوت میکنم

گیســو یکشنبه 28 آبان 1396 ساعت 05:04

ااا گیلداى نازم هم رفت اینستا؟
منم اینستا ندارم... کاش میشد اینجا هم بمونى...

می نویسم عزیزم

Mahsa یکشنبه 28 آبان 1396 ساعت 01:36

هاها.. افتادیم تو لوپ.. منظور من اینه که خوب پیدا نمیشی وقتی کسی جز بچه های اینجا ندارتت.. ایدیت هم که چیز اسونی نیست که راحت بیاد بالا.. یا میتونی اسمشو سخت تر بذاری..

باشه من یکم دیگه عمومیش می کنم
تو همون مهسای اینجا نیستی مگه؟ خب بساز یه اکانت واسه خودت بیا دیگه

Mahsa یکشنبه 28 آبان 1396 ساعت 01:17

نه منظور من برای پرایوت کردنش بود ..

اهان. خب منم نمی خوام پیدا شم دیگه
فقط برای آدمای همینجا می خوام

Mahsa یکشنبه 28 آبان 1396 ساعت 00:05

ارههه پرایتوش نکن پلیز... منم اینستا ندارم.. کسی که اینجا خوانندت نباشه که اونور نمیتونه اصلا پیدات کنه ..

خب منم منظورم خواننده های اینجابود که فالوم کنن

آرزو شنبه 27 آبان 1396 ساعت 22:37

فک کنم دومین پیامم باشه برات فقط خواستم بگم وبلاگ چیزه دیگه آیه ... ولی اگه اینجوری راحتی اینستا فالوت میکنیم ...

جولیک شنبه 27 آبان 1396 ساعت 19:28

وبلاگ. مسلما وبلاگ.

soski شنبه 27 آبان 1396 ساعت 19:24

اگه صفحه ـت پرایوت نباشه میشه با مرورگر هم دید ولی اگه پرایوت باشه حتما نیاز هست ما هم اکانت داشته باشیم

عع؟

Knife شنبه 27 آبان 1396 ساعت 17:23

کانال تلگرام بزن گیلدا.خیلی هم بهتره همیشه هم در دسترسه.به خواننده هات هم دسترسی داری.بعد از مدتی هم اگه خواستی پرایوتش کن

اصلن با تلگرام رابطه م خوب نیس آخه. بلد نیستمش کانال و اینا رو. بعدم دوس داشتم عکسایی که از طبیعت و شهر ها می گیرم بگذارم اینستا. نمی شه بیای اونجا؟

soski شنبه 27 آبان 1396 ساعت 16:31

من اینستاگرام ندارم :(
کاش حداقل صفحه ـت پرایوت نباشه ما هم بتونیم بخونیمت یا اینکه کانال تلگرام بزنی

آخه پرایوت هم نباشه تا اینستا نداشته باشی نمی شه بخونی که می شه؟

پیانیست شنبه 27 آبان 1396 ساعت 14:20

سلام عزیزم
من اینستاگرام ندارم و تقریبا مطمئنم هیچوقت نخواهم داشت
تنها امکان برای من یا اینجاس یا چنلای تلگرام...

Knife شنبه 27 آبان 1396 ساعت 09:50

من که اینستاگرام ندارم.
امیدوارم منصرف شی و برگردی همینجا.یا اگر نمیشه به هیچ وجهی خب ما یه اکانت اینستا درست کنیم و بیایم اونجا پیشت.

مینا شنبه 27 آبان 1396 ساعت 09:27

همینجا بنویسید لطفاً

کودک فهیم شنبه 27 آبان 1396 ساعت 08:38

من تو اینستاگرام نیستم، امیدوارم وبلاگ‌‌نویس بمونی.

نسیم شنبه 27 آبان 1396 ساعت 07:16

هیچ جا صفای وبلاگو نداره . اینجا رو فراموش نکنی شاهزاده ...

تیلوتیلو شنبه 27 آبان 1396 ساعت 05:24

همون که عکس جورابه؟؟؟؟؟
من به وبلاگها علاقمندم

آره
منم علاقمندم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.