sometimes it lasts in love but sometimes it hurts instead

همه ی عمرم از موهام بدم می اومد. اینکه فر بود و مثل موهای بیشتر دخترها صاف و لخت و قشنگ نبود. تمام بچه گی م اعتماد به نفسم رو گرفت  . توی بزرگسالی چند بار صافش کردم ولی هیچوقت قشنگ نشد. بعد ها این واقعیت رو قبول کردم که موی صاف به من نمی یاد . که به صورت گردم همین موهای پرپشت فر می یاد. دیروز که آماده می شدم باهاش برم بیرون، تقریبن برای اولین بار فکر کردم چقدر موهام رو دوست دارم. چقدر این سایه روشنی که انداختم رو موهام به فر فری های پایین موهام اومده. اینکه موهام رو می ریزم دور صورتم و باهاش یه جور خوبی می شم دلم رو سوزوند که چرا توی این چند سال اخیر اینهمه رفتم کوتاهشون کردم. اونایی که موی فر دارن می دونن چقدر سخته بخوای موهات رو بلند کنی . الان موهام تا پایین شونه هامه. می تونست تا پایین کمرم باشه. به خاطرش شاید باید دست کم یک سال دیگه صبر کنم. چند ساعت بعد ، وقتی داشت می گفت دوستت دارم، ازم پرسید از دنیا چی می خوای ؟ راستش رو گفتم. گفتم موهای بلند... این رو می خواستم یا بودن با اون ؟ بی شک خودم رو و موهای بلندم رو.  چیزی نبود که می خواست بشنوه. خندید. سوال بعدی اش رو یادم نیست. یه چیزی بود مرتبط با اون دختر. اما جوابی که بهش دادم این بود " آخرش دیدم  ترجیح می دم  خودم غصه بخورم تا اون غصه بخوره " ! .

دیگه نخندید. یه دستی به موهام کشید گفت نگران اینا نباش.  زود بلند می شه...

نظرات 5 + ارسال نظر
نوشین چهارشنبه 18 آذر 1394 ساعت 10:53

بینظیریییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی نمیدونم چرا انقدر دوستت دارم
میشه باهم بیشتر دوست شیم؟یعنی صمیمی

مرسیییی واقعن لطف داری :***

نازی دوشنبه 16 آذر 1394 ساعت 10:03

"فارگو" هم سریال خیلی خوبیه

مرسی نگاه می کنم حتما فک کنم اون شب حرفش رو می زدن !

پیانیست دوشنبه 16 آذر 1394 ساعت 09:25

ینی عاشق ادبیاتتم
پست عمیق مینویسی،با اخم و جدی دارم میخونم،بعد یهو میرسم به یه جمله که باعث میشم بکلی حالت چهره م عوض شه و بخندم!
الان منظور خاصم به تپه ی نریده س...

آره خب می خوام حال وهوات عوض شه ! :دی

Soly یکشنبه 15 آذر 1394 ساعت 10:19 http://soly61.blogsky.com

sometimes it lasts in love but sometimes it hurts instead
خیلی دوس دارم این اهنگ ادل رو..موهای فرفری هم خیلی عالیه..خوش باشی
I,ll find some one like you

قربونت دوستم :*

مارچ یکشنبه 15 آذر 1394 ساعت 09:05 http://azgil-11.blogsky.com

آخییییی . من که تحت تاثیر قرار گرفتم :دی

تحت تاثیر چی ؟ :دی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.