bad choices make good stories

با امسال دوازده سالی می شه که با بست فرند دوستم. همیشه برام چیزی بیشتر از دوست بود. می دونه من همیشه توی جیبم پر از داستان و چه کنم چه کنم هست. اون جوری که به حرفام گوش می ده رو دوست دارم. اون جوری که حرفام رو می فهمه راضی ام. خوشحالم از اینکه برای تعریف کردن چیزی ، برای گفتن در مورد کاری که انجام دادم یا ندادم، نیاز به فیلتر و سانسور و ویرایش نیست. یعنی انگار دارم برای خودم اون حرف ها رو می زنم. از سر و ته داستان نمی زنم یا برای قشنگ تر شدن و موجه تر شدن به دمش چیزی آویزون نمی کنم. همه چیز همون طور که بوده. اون یه جای دیگه ی دنیاس و دیشب هی منتظر موندن تا صبح اونا برسه. هی نوشتم الو الو تا جواب داد. دردم رو در میون گذاشتم. راهنمایی کرد. بعدش فکر کردم به چیزی که گفته بودم، به اتفاقی که افتاده بود به کارایی که می کنم و اینکه تعجب نمی کنه. که منو می شناسه و قضاوت نمی کنه. که من عوض شدم مثل خودش که عوض شده که اصلن ماها با همدیگه بزرگ و عوض شدیم. ولی همو همونقدری دوست داریم که توی دبیرستان داشتیم. و اون برای من هنوز همون دوست قدیمی و منم برای اون هنوز همونم. فکر کردم سال هاست که از هم جدا شدیم. اما این جدایی از این صمیمیت ذره ای کم نکرد. هزار تا دوست من پیدا کردم هزار تا اون. با صد نفر نشستیم و پا شدیم اما چیزی عوض نشد. اون برای من کمرنگ نشدو هر جای دنیا باشم دوست من اونه. رفیقم اونه. اولینم اونه. فکر می کنم چیزی رو توی دنیا ساختم که دیگه از بین نمی ره. دوستی و چیزی بالتر از اون. با هیچ چیزی از بین نمی ره. تنها وقتی بمیرم شاید دیگه دوستم نباشه که هست. همین حس رو ولی با نوع دیگه ای به برادر ها دارم. با این فرق که اونا پاره ی تنن. که برای درک کردن من شاید هنوز خیلی جوون باشن اما چشما و دستاشون هیچوقت منو ول نکرد. من اگه تا حالا عاشق نشدم واسه این نبوده که نتونستم. برای این بوده که می دونم عشق چه شکلیه و همه ی اینهاییی که تا حالا بوده از شبیه عشق بودن حتی زیادی دور بودن. من آدم تنوع طلبی ام. هوس باز شاید. کر فیری . بی تفاوت. باهوش بالای عاطفی. پام رو که می گذارم توی رابطه می دونم چی توی مخش می گذره. هر چی رابطه بی سرانجام تر، من به اون رابطه مشتاق تر. هر چی طرف  آدم حسابی و دنبال زندگی، من دمم روی کولم . ولی بلدم عشق چه شکلیه. که همه ی آدمای دنیا هم بیان و برن تو یه دونه دوست بیشتر نداشته باشی. یه نفر اول بیشتر نداشته باشی. دلم یه مردی می خوادکه این شکلی بشه برام.دلم یه مرد می خواد که برای خودم داشته باشمش. بازی گوشی بس باشه دیگه.