همیشه از موهای فرم متتفر بودم. از بچگی تا چند سال پیش. بعد دیگه باهاش کنار اومدم و دیدم حالا خیلی هم بد نیست. اینجا که اومدم مشکلم باهاش برطرف شد. فکر کردم حالا پف کنه خوب نمونه که چی مثلن ؟ راضی بودم ازش خلاصه تا اینکه رفتم یه مو صاف کن برقی خریدم. فکر کنم ما می گیم بهش اتوی مو چه می دونم والا اینجا می گن straightener . وقتی خریدم مطمئن بودم می برم پسش می دم. تازه با خودم گفتم موی به این قشنگی رو ببرم صاف کنم که چی بشه ؟ تازه هی می گفتم اینجا بلوندها معمولن موهای صاف دارن بعد این باعث می شه که من خاص باشم. ولی من باید هر چند ماه یه تغییری به خودم بدم حالا ایران بودم که هی رنگش می گردم اینجا دیگه وسعم نمی رسه فعلن. خلاصه اومدم استفاده کردم خیلی آسون بود و سریع بدون بدبختی موهام صاف شد. فرداش رفتم دانشگاه هر کی منو دید گفت وای چقدر موهات خوب شده !! خب این حس بهم دست داده که چقدر موهام بد بوده قبلن. وگرنه خب ملت همه هی صاف و فر می کنن مگه کسی چیزی بهشون می گه؟ بالخره مدل مو بودش دیگه لازم بگن چقدر موهات رو صاف کردی خوب شده ؟ حق داشتم حالا ازت متنفر باشم زشتو ؟