he is still learning

امروز بهش تکست زدم که کجایی؟ و واقعن به فینگیلیش نوشتم کجایی چون یادش داده بودم این کلمه رو.  جواب داد که تازه اومدم سر کلاس نشستم "پ/در سگ! " _pedar-sag_


نظرات 6 + ارسال نظر
باهار شنبه 6 شهریور 1395 ساعت 12:53

سلام گیلدا خوبی? ببین میشه من یه سوال جدی بپرسم? واقن مسخره س هیشکی رو ندارم دور و برم و فقط یادم افتاد که میتونم از تو بپرسم! ببین دوس پسرم ده روزه رفته آمریکا برا ادامه تحصیل،بعد این خیلی سرد شده :( من اوایل کاریش نداشتم و سه بار بیشتر تکست نداد،ولی بار آخر که همین دیروز باشه بهش گفتم واقن دیگه کارش غیر عادی شده و هرچقد شرایط سخت یا وقت کم باشه حداقل یه سلام احوال پرسی که میتونه بکنه باهام! خلاصه بهش گفتم بای ولی خب اون اصرار داشت که من نمیفهمم و حالیم نیس :|
جدی در این حده آخه? :( بعدم این وقت اینستا پست گذاشتنو داره،جواب کامنت میده،به من که میرسه میگه انرجی ندارم تو درک نمیکنی! :| تو تجربه کردی و حتی پسرایی که میرن رو دیدی،چجوریاس :(

من نمی دونم عزیزم اگه واقعن دو روزه رفته عامریکا شاید واقعن سرش شلوغه اگه هم نه که خب خودت بهتر می دونی این پسرهای .. :دی

نانا جمعه 5 شهریور 1395 ساعت 23:09

واییی :))))) عالییییی بود

Little Dr جمعه 5 شهریور 1395 ساعت 19:34

وبلاگت برام شبیهه یه رمانی ه ک نویسنده ش داره برام زنده مینویسه و جذاب ترین رمانی هم هستش ک دارم چندین سال ه میخونم هر روز میام ببینم داستان جدیدش اومده یا نه شبیهه سریال هایی ک دنبال میکنم.. وقهرمانش هم در تصور خواننده یه دختر جذاب جسور موفرفری ه خوش تیپ ه:) داستان هر روزتو قشنگ تر و خوشبخت تر زندگی کن قهرمان رمان محبوب من:))♡♡

چقدر خوب بود کامنتت
ممنونم ازت دوستم

بهاره جمعه 5 شهریور 1395 ساعت 17:05 http://azgil-11.blogsky.com

وای گیلدا احساس میکنم پارتنرت خیلی با نمکه
این پروسه ی فارسی یاد گرفتنش هم حتما خیلی بهت میچسبه :)

پیانیست جمعه 5 شهریور 1395 ساعت 13:25

فححححححش چراا اخه:))))
خیلی این یاد گرفتنش جذابه بنظرم خیییییلی

سمر جمعه 5 شهریور 1395 ساعت 08:10 http:// misswho.blogsky.com

این نتیجه آموزش سایت بود یا شما؟

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.